onsdag 26. juni 2013

Ferie, og ikke særlig til avslapping...

I dag har regnet høljet ned, og det gjorde at jeg var forberedt på hva som kunne møte oss under dagens aktivitet.
Målet var nemlig Gekås, Ullared - og det var selvfølgelig flere som syntes regnværsdagen kunne brukes innendørs.
Vi gikk i kø fra vi kom ut av bilen! Jeg er ikke skapt for sånt, min shoppingkondis er elendig - og med shoppingeksperter, for ikke å snakke om Ullared-eksperter, rundt om på alle kanter, ble to timer i varehuset + en halv time i kassakø mer enn nok for oss.
Men både Mannen og jeg kom ut med hver vår jakke, som vi har vært på utkikk etter, til under 400 kr for begge. I tillegg fant vi andre "egna" ting + to julegaver. Fornøyd med det! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)