lørdag 4. mai 2013

Takknemlig uke 18


Uke 18 går mot slutten,
og her kommer min takknemlighetsliste...

331. Nydelig sang og fremragende pianospill av Cilla Hector. Et menneske som har formidlingsevne og noe å gi i sangen og musikken!
332. Årets første hvitveis!!
333. Joel Osteen på streaming.
334. Et kort, kort møte med tante og onkel!
335. B på kunst & håndverkseksamen - med en tilbakemelding som gjør at jeg har noe å strekke meg mot neste semester. :-)
336. Lese interessant pensum...
337. Den gode samvittigheten man får etter å ha gjort unna litt husarbeid.
338. Superkoselig kveld med huset fullt av venner!
339. Sovemorgen...
340. Levere nest siste innleveringsoppgave innen fristen.
341. Å kunne sitte inne i et varmt hus og se ut på stormen.
342. Kvalitetstid og -samtale med noen unge håpefulle på Kirkas ungdomsklubb
343. Handle ny ørepynt bare til meg selv :-)
344. Trivelig besøk og skravletid til langt på natt...
345. Nydelig vårvær med strålende sol fra blå himmel.


Neste uke står litt forskjellig på programmet. Blir ei fin uke, tror jeg. :-)

1 kommentar:

  1. När tacksamheten räcker in i kommande vecka med tillförsikt - Ja, då finns där glädje :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)