lørdag 12. januar 2013

Takknemlig - uke 2


Noen timer senere enn først planlagt; denne uka har jeg vært takknemlig...

106. ... for at vi fikk handlet inn til en hel uke på en gang
107. ... for at lørdag ettermiddag er en så deilig avslappingsdag
108. ... for at vi fikk brukt opp alle rester etter nyttårskalkunen i en deilig gryte
109. ... for spennende sports-søndager på tv.
110. ... over å vite at familien har det veldig bra hjemme når jeg reiser på studiesamling; slik at jeg ikke behøver å ha dårlig samvittighet for å pakke kofferten.
111. ... for en koselig prat med koselig reisefølge på tur til Nesna.
112. ... for at jeg fikk sove litt ombord i Hurtigruten på tur nordover.
113. ... over å gå i klasse med så mange hyggelige mennesker. Koselig å treffe dem igjen etter juleferien!
114. ... over å ha litt tid for meg selv...
115. ... for eksamensresultatet i norsk!! :-D
116. ... over å kunne lage meg deilig middag på hybelen.
117. ... for rolige ettermiddager med pensumlesing, strikking og avslapping.
118. ... over å oppdage et gammelt, gammelt bilde på Høgskolen - som faktisk viser seg å være mammas første lærerinne.
119. ... for at jeg trives i mitt eget selskap; strikking og tv-titting på hybelen en fredagskveld er ikke så ille.
120. ... over å få reise hjem til familien, etter å ha vært borte ei uke.

Ha en fin lørdag...

1 kommentar:

  1. Hurtigrutten minsann :) Den skulle jag vilja resa. Hela. En dag kanske :)
    Det låter so om du haft en händelserik vecka!
    Önskar dig en vilsam och skön helg!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)