fredag 21. desember 2012

Tema Fredag - Nyanser av rødt

Hos Sinneskatten er det Tema Fredag, 
der oppgaven er 
NYANSER AV RØDT.

I disse førjulstider - nå er det bare 3, nesten bare 2, dager igjen til jul - er det ikke så vanskelig å finne noen røde nyanser hjemme hos oss.
Jeg er glad i det julerøde, og i motsetning til andre år, har jeg allerede begynt å pynte litt. Eller bruker jeg å vente til Lille Julaften, men i år er jeg litt tidligere ute.

Som i gangen vår nede. På apotekerdisken der har jeg pyntet med rødt, hvitt og litt sølv, engler og lyskjeder.
Synes det ble koselig, om jeg skal si det selv...



Flere bilder med rødt tema finner du hos Sinneskatten.

4 kommentarer:

  1. Å så fina glasänglar!

    Ha en skön och God Jul!

    SvarSlett
  2. Det var lysande röda och vackra juldekorationer. Ha en God jul!

    SvarSlett
  3. Koseleg på skjenken din !

    God jul til deg :)
    helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Ja der var det blitt julestemning!
    Ha en flott jul!
    hilsen Ingun

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)