lørdag 22. desember 2012

Bøker lest i 2012; # 37, 38, 39, 40 og 41

Da har jeg hatt en lesemaraton av seriebøker igjen. Svigermor fôrer meg med Sønnavind-bøker, og innimellom leser jeg flere etter hverandre, fortløpende.


De siste jeg leste var bok nr. 53 - Valgets kval, bok nr. 54 - Nytt mot, bok nr. 55 - Ondt i sinne, bok nr. 56 - En ny sjanse og til slutt bok nr. 57 - Spurven.

Jeg hørte her om dagen at Frid Ingulstad har fått avslag på søknaden om medlemskap i Forfatterforeningen for tredje gang... Man kanskje si at serier som Sønnavind ikke har stor litterær verdi, men stor underholdningsverdi har de i hvert fall. Det er fint å slappe av med ei seriebok av og til. Alt til sin tid, tenker jeg...
Etter å ha lest et par skittenrealistiske pensumbøker, var dette helt grei avkobling. 
:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)