tirsdag 11. september 2012

Tisdagstema ~ Hobby

Denne uka er det ønsker om HOBBY-bilder hos Tisdagstema.
Hva skal jeg velge da? Jeg har ganske mange hobbyer, og når en av dem er å fotografere, blir det en del bilder å velge blant.
Noe av det jeg liker å gjøre bortsett fra fotografering er håndarbeid av forskjellig slag, tegne/male og lese bøker. Som lærerstudent tar jeg nå fagene norsk og kunst & håndverk, og det betyr at jeg får bruke studietid på både tegning og lesing. Kan det bli bedre? ;-)

Bildet til temaet viser noe av det jeg har brukt tid på de siste dagene; strikking og tegning.




Nå skal jeg ta fatt på en annen hobby; jeg skal lese videre i "Brødrene Løvehjerte" - denne gang på norsk altså. 

Du kan ta en titt innom   og se på flere hobbyer.

8 kommentarer:

  1. avkopplande med ett sticke och fint blir det.

    SvarSlett
  2. Så fint handarbete!
    Och Bröderna Lejonhjärta ... vilken bok! :)
    Önskar dig en skön kväll!

    SvarSlett
  3. Spännande att få läsa ämnen som handlar om egna hobbies!!
    Bröderna Lejonhjärta - fantastisk berättelse. Måste läsa igen.
    Kanske barnbarnen vill höra.....

    SvarSlett
  4. Der var det marius på programmet.
    Flott.
    Ha en fin kveld :-)
    http://www.starbear.no/mormor/2012/09/11/hobby-jo-da-men-hvilken/

    SvarSlett
  5. jättefin tröja och så fick jag inte glänsa med att jag vet att det heter marius när det är stickat så för Annemor har ju redan sagt det!
    ;-))

    SvarSlett
  6. Oj, vad fin, duktig du är. Önskar verkligen jag hade tålamod att hålla på med stickning och liknande.

    SvarSlett
  7. Vad fint stickat


    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)