søndag 16. september 2012

Sydame med gavedryss...

Linda som har bloggen RyumQuilt, er ei driftig sydame som lager masse fint. Blant annet sydde hun pennal til meg til studiestart; de kan du se her.
Nå har hun snart hatt 50.000 sidevisninger på bloggen sin, og i den forbindelse har hun en Giveaway. Den har jeg selvfølgelig lyst til å være med på, samtidig som jeg gjerne reklamerer litt både for bloggen hennes og alt det fine hun produserer. Ta en titt innom RyumQuilt!
En av premiene er denne kule ugla...


20120916_095602 (961x1280)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for tips! Den uglen var bare så søt at jeg er nødt til å melde meg på. Er forresten en stor giveaway inne på bloggen min hvor du kan vinne mange bøker!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)