søndag 15. juli 2012

Litt mobilblogging...

...når natta senker seg. Mest for å teste, men litt for å få noen minutter til å gå.
Har sovet dårlig noen netter. Sist natt sov jeg godt, men nå er jeg redd for ei ny "dårlig" natt. Holder meg våken i det lengste, i håp om at jeg slokner når hodet treffer puta.
Det er så slitsomt å bli liggende å vri seg, mens Mannen sover sin dypeste søvn ved siden av.

I dag var vi forresten ute med kanoen en tur. Det var litt mye vind, men jeg var så ivrig etter å få tatt bilder av vannliljene. Tenkte det skulle bli lettere fra båt. Det ble for så vidt det, men vinden trøblet det litt til. Drev litt fort avgårde, så jeg slet med å komme på "skuddhold".
Får vel gjøre et nytt forsøk en kveld det er stille.

Uansett - noen bilder ble det. Denne gangen i redigert form.
Først de hvite...

Og så de røde...



1 kommentar:

  1. Huff, søvnplager er ikke noe særlig..håper det bedrer seg snart!Ønsker deg er fin mandag!:)Hilsen Else Britt

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)