onsdag 9. mai 2012

Ufordring # 27 - På kjøkkenet

PINNEKROKEN  er en utfordringsblogg for dem som driver med håndarbeid av forskjellige slag. Nå går det en utfordring som heter "På kjøkkenet".
Våren har kommet til mange av oss og hva er vel da bedre enn å sitte ute og nyte årstiden med garn mellom hendene mens vårblomstene strekker seg mot sola?


Da jeg fikk vite om denne utfordringen, satte jeg igang et prosjekt jeg har hatt liggende litt på vent ei stund. Det er noe så enkelt som heklede grytekluter,- men de har en liten vri. Nemlig en tommeltott...


 


Praktisk måte å få et godt tak om varme saker.
Oppskrifta har jeg forresten bestilt hos Stoff & Stil.

Dersom du har lyst til å delta på denne "Til kjøkkenet"-utfordringa, er det ennå tid til å lage noe. Fristen for å delta er 31. mai. 

Sjekk ut Pinnekroken!


5 kommentarer:

  1. Så artig! Har aldri sett grytekluter med tommetotter..smart!:))Ha en fin dag!:)

    SvarSlett
  2. Kjempesmart!! Lykke til i utfordringen =)

    SvarSlett
  3. Så tøffe!! Velkommen med i utfordringen vår og lykke til :-))

    Hilsen Signe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  4. Tøft innlegg!
    Men, - vil ikke være med i utfordringa....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva!?! Vil du ikke være med på utfordringa? Hehe. Neivel...

      Slett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)