torsdag 10. mai 2012

Stol på rosa...



Da er jeg igang med testingen. 
Først ut er Vanish Oxi Action Extra Hygiene, og dette er et nytt produkt jeg ikke helt hva jeg kan forvente av... Det sies at den tar knekken på det meste av bakterier. Det jeg lurer på, er om den også tar knekken på lukt.


Jeg har vært på dugnad i kirka, og inne i en bod har det vært lagret mangt og mye, også noe som har vært utsatt for fukt. Jeg fant blant annet en gammel pute, med brodert trekk. Puta gikk i søppelet, men trekket var så fint at jeg tenkte det kunne være verdt å ta vare på det. Kanskje det kan brukes til noe annet... 
Det var bare det at det stinket - mugg. 


Om det var produktet fra Vanish som hjalp, eller om det ville blitt greit uten, vet jeg i grunnen ikke... Men putetrekket ble rent, og det lukter svakt av vaskemiddel, og ikke mugg lenger. Yuhu!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)