torsdag 3. mai 2012

Himmelsk # 83 ~ Skyer

Logo himmelsk

Det er tid for HIMMELSK hos Petunia!

Forrige uke oppfordret hun oss til å fotografere skyer denne uka. Det hadde jeg i grunnen glemt, helt til vi var på tur hjem fra ungdomsklubben nå i kveld. Vi ble stående å vente på grønt lys(Jepp,- her på landsbygda! Årsak: veiarbeid), og plutselig jeg himmelen. Jeg var kjapp med å få opp mobilkameraet.

En fin, sart, pastellfarget kveldshimmel med et tynt slør av skyer. 

I tillegg til flyet som kommer inn fra sør... Ser dere det? Det ser ut til å fly lavt, så det har nok gått inn for landing. Synd flyplassen er noen kilometer lenger vest. ;-)
Ja, fantasien er fin å ha...



Flere himmelske bilder hos Petunia

14 kommentarer:

  1. Så kjempefint og nydelig himmelsk bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld, og ei kjempefin og god helg!:)

    SvarSlett
  2. Et nydelig bilde! Så kjekt at det var veiarbeid akkurat der sånn at du fikk tatt dette bildet. :) Gratulerer også med ny blogg.

    SvarSlett
  3. Hei på deg og gratulerer med ny blogg. Denne var jo fin. Har vurdert det jeg og, synes blogg.no er så ustabil og vanskelig for tia. Så du skal ikke se bort i fra at det er flere som kommer etter .. etterhvert.
    Fint himmelsk bilde. Ønsker deg en fantastisk fredag. :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen etter i så fall, Marit! :-)

      Slett
  4. Gratulerer med ny blogg:) Og bildet ditt har nydelige farger og masse stemning:)

    Fin helg til deg.

    SvarSlett
  5. Flott himmel!
    Ha en fin fredda'!

    SvarSlett
  6. Tak for din kommentar og god weekend :-)
    Hvor er det et smukt aftenbillede.

    SvarSlett
  7. Fin bild;-)
    Ha en skön helg;-)

    SvarSlett
  8. Flot himmelsk billede du viser.
    Ønsker dig en god fredag.
    Hanne Bente

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde og bloggen har da blitt fin.
    Ha en flott fredag :-)
    Mormorhilsen fra klagemuren

    SvarSlett
  10. Nydelikt bilde,og velkommen med ny flott blogg.Ønsker deg en fin helg ;=)

    SvarSlett
  11. Kul med ny blogg. Nu ska det väl gå att kommentera hos dig igen! Underbar bild. Gillar de milda färgerna. Önskar dig en skön helg!

    SvarSlett
  12. Grattis med ny blogg! Jeg har også vurdert å bytte for det er en del problemer med den jeg har, og da spesielt for andre å finne frem til den. Det går for eksempel ikke an å abonnere på den via rss-en eller google - er du fornøyd med blogspot så langt?
    Jeg legger til link til bloggen din hos meg, håper det er greit :)

    Flott bilde av kveldshimmelen, og flyet er lett å få øye på - stilig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er veldig godt fornøyd med blogspot så langt, så jeg kan anbefale denne plattformen. :-) Helt greit at du har lagt til en link på bloggen din, selvfølgelig! Bare koselig det.

      Slett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)