tirsdag 15. mai 2012

Femtende mai!

Den femtende dagen i mai måned, det Herrens år 2012, er straks forbi. Dagen man er oppfordret til å forevige og laste opp bilder av hos ADAY


Dagen som alltid er litt ekstra her i huset, siden Dattera fyller år. 12 år har gått siden hun ble født; 4810 gram og 54 cm var de vitale målene den maidagen i 2000. 12 fine år har vi hatt den flotte jenta vår sammen med oss. <3
I dag ble hun feiret av gode venner og familie, og i morgen venter bursdagskalas med jentene i klassen. To dager feiring må til. ;-)





Været i dag har vært omtrent som for 12 år siden, med sol og blå himmel. Mai på sitt beste. Her har altandøra stått åpen nesten hele dagen, og latteren fra fnisete jenter har nådd oss utover ettermiddagen og kvelden. Trampolina fikk kjørt seg i dag, og det uten uhell. 





Alle muffins, brownies, Mormors waleskringle og kvikklunsj-kake forsvant som dugg for sola. I morgen må jeg bake mer, til jentene kommer direkte hit etter skolen. Men det gjør jeg så gjerne for storjenta vår.


Før hun la seg nå i kveld, uttrykte hun glede over dagen. Og presangen fra oss ble godt mottatt; helt ny, helt egen gitar. :-) Tror at både hun, og vi, kan få glede av den. 


SOV GODT, VENNEN! I morgen er det en ny dag, med mer feiring.

3 kommentarer:

  1. Aha, du har också ett underbart majbarn, men några år yngre. Jag firar min "lilleman" på onsdag nästa vecka, innan han reser till Norge på släktträffen, flickvännens.

    Vilka fina bilder du tagit ur en ännu trevligare miljö.

    SvarSlett
  2. Mange maibarn rundt om, flere i vår fam. Gratulerer så mye med din datter! Du skriver så fint her at jeg ble helt rørt! Takk gode du! Så godt med alle barn som har foreldre som bryr seg! Ønsker dere en fin feiring i dag også! -Margit-

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått til maibarnet ditt :)
    Og gratulerer til deg som vinner i min give away :)
    Om du sender meg din adresse på reidarsdatterATTgmail.com, så kommer Gunnar Staalesens I mørket er alle ulver grå :)
    Ønsker deg en glad dag og fin 17. mai i morgen!!!
    Klem Pia

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)