søndag 20. juli 2014

Takknemlig uke 29


Sannelig er uke 29 forbi,
- velsignelsene denne uka:

1276. Gå tur med Lucas(altså hunden)
1277. Kaffe på terrassen hos mamma og pappa
1278. Lese bøker med mening, skrevet av kloke mennesker
1279. Vaskemaskin som fungerer. Ikke at jeg har vært plaget altså, men tenk de som ikke har vaskemaskin da... ;-)
1280. Sitte ute med håndarbeid. 
1281. Sende eldste sønn med fly til kjæresten :-)
1282. Betale semesteravgift for neste studieår.
1283. Etterlengtet sommerregn.
1284. Besøke mamma og spise "kleppsuppe" sammen med henne. Leeenge siden sist.
1285. Intervalltrening - kjenne at kroppen fungerer
1286. Ta en titt på advents- og juleduker, og vaske de som må vaskes. En ting mindre å tenke på i november/desember.(Det blir jo eksamener det kommende halvåret også)
1287. Fikse og ordne litt på kjøkkenet. Ut med kjøkkenbord, inn med liten sofa.
1288. Det å FÅ ved, bare jeg henter selv.
1289. Foreldre som kan hjelpe meg med vedhenting når jeg er gressenke.
1290. Få hjem Mannen og Mellomste sønnen igjen!


Etter fem uker ferie, kjenner jeg at det begynner å hjelpe med fri. Energien stiger og jeg får lyst og ork til å gjøre litt igjen. Godt jeg har fire uker igjen. ;-)
Og til helga skal vi i bryllup!!

1 kommentar:

  1. Fyra sköna veckor kvar? Härligt!
    Blev nyfiken på "Kleppsuppe" - så nu far jag Googla!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)