torsdag 17. juli 2014

I like Close Up

Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på i går. 
På formiddagen overførte jeg bilder fra kameraet til pc'en, før jeg redigerte og beskar bilder 
- helt klar for å delta på ukas Onsdagstema
Og så glemte jeg å fullføre!

Temaet var Close Up - og jeg liker å gå nært innpå når jeg fotograferer, 
ta en nærmere titt og kanskje oppdage noe jeg ikke oppdager med første øyekast.
Og siden jeg liker nettopp det, og hadde bilder som passet, 
får jeg kombinere Onsdagstemaet med Torsdagstema - I like.
Så slår jeg to fluer (eller andre småkryp) i en smekk!



Selve blomsten er ikke særlig stor. Her et bilde av at en blomsterklase fint får plass inni handa mi.


Flere nærbilder finner du her:


Eller andre bilder man kan like:



2 kommentarer:

  1. Vackra närbilder! Bra gjort att kombinera två teman i de bilderna!
    Ha en skön dag!

    SvarSlett
  2. Inte illa när semestern får en att glömma lite "måsten" ;)
    Fina bilder! Jag är glad att du kom ihåg att lägga upp dem tills slut i alla fall :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)