mandag 3. februar 2014

Mandagstema #105

Denne ukas Mandagstema er
LENGSEL

Vi har akkurat begynt på februar, og det er tid for mye vinter ennå. For oss som bare så vidt har smakt på vinteren i år, regner jeg med at det blir snø i mars/april. Det er gjerne sånn; når jeg vil ha vår og varme vinder, legger vinteren inn noen siste krampetrekninger, før det med et SMELL er sommer over natta. :-)
Uansett, - det går mot lysere og varmere tider. 
I dag hadde vi en fin forsmak på våren, med 8 varmegrader og endelig litt vårlig duskregn(første nedbør i 2014). Jeg fikk vårfornemmelser da jeg var ute og gikk, i regnet og lukta av vår. 
Herlig!!
I forbindelse med ukas Mandagstema strekker jeg lengselen enda noen skritt lenger
- helt til sommeren. 
Jeg lengter etter å kunne ta kanoen ut på isfritt vann og padle avgårde i sola sammen med kjæresten. 
Verdens beste rekreasjon




Flere lengselsfulle bilder finner du hos:
 Mandagstema

3 kommentarer:

  1. Det var en spennende lengsel! Herlig bilde!!
    Jeg har faktisk fundert på om dette med kanopadling kunne väre en passelig hobby for meg? Har padlet et par ganger med mann og barn, og jeg kan virkelig forestille meg at det kan väre både avkoblende og bra trening.

    Uansett gleder jeg meg veldig til våren!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Härligt somrig bild! Själv vill jag att vintern ska härda ut några månader till, men ljuset tar jag tacksamt emot!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)